FederacjaAktualnościPZPN promuje nasz kraj razem z Polską Organizacją Turystyczną Powrót

AktualnościFederacja

PZPN promuje nasz kraj razem z Polską Organizacją Turystyczną

 17 / 11 / 24 Autor: PZPN
PZPN promuje nasz kraj razem z Polską Organizacją Turystyczną

Polski Związek Piłki Nożnej i Polska Organizacja Turystyczna kontynuują współpracę, której celem jest promocja Polski poprzez sport. W ramach tego partnerstwa federacja oraz reprezentanci Polski pokazują nasz kraj jako atrakcyjny cel turystyczny.


– Dzięki promocji Polski poprzez znane twarze sportowców, na dodatek tak znanych jak polscy piłkarze, lepiej, mocniej, silniej przyciągniemy turystów – mówi Małgorzata Wilk-Grzywna, wiceprezeska POT. – Ta współpraca to wyraz strategicznego podejścia Polskiej Organizacji Turystycznej do promocji właśnie przez sport i przez piłkę nożną, przez naszą reprezentację. To taki fantastyczny nośnik emocji, które chcemy przekazywać. Przedstawiać Polskę jako kraj nowoczesny, piękny, kraj z tradycjami, ze wspaniałymi zawodnikami, z sukcesami sportowymi – podkreśla Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

Współpraca obejmuje między innymi emisję w mediach społecznościowych filmów z udziałem piłkarzy, które pokazują uroki Polski i zachęcają zagranicznych turystów do odwiedzenia naszego kraju. Projekty te łączą sportowe emocje z prezentacją polskiej kultury i przyrody. Dzięki temu sport staje się platformą, która przyciąga uwagę międzynarodowej publiczności i podkreśla turystyczny potencjał Polski. Pierwsze nagrania powstały już podczas październikowego zgrupowania. Ich bohaterami są Marcin Bułka (zbierający w lesie grzyby) oraz Bartosz Bereszyński (jeżdżący rowerem po Warszawie). Podobne spoty zostaną przygotowane z udziałem dwóch kolejnych piłkarzy.

– Będziemy emitować te materiały na rynkach zagranicznych. To będą przede wszystkim kraje europejskie. Te, z których dociera do nas najwięcej turystów, ale również, a może przede wszystkim te, z którymi związani są sportowcy – informuje Małgorzata Wilk-Grzywna.

Kolejnym elementem kampanii są materiały zaprezentowane na laczynaspilka.pl oraz przetłumaczone i opublikowane w zagranicznych mediach, dzięki którym kibice i turyści mogą lepiej poznać miejscowości i regiony, z których pochodzą gwiazdy polskiej piłki. Często są to okolice turystycznie nieoczywiste i nieodkryte, ale z bogatą historią i atrakcyjną ofertą spędzania w nich czasu.

Kampania realizowana przez POT i PZPN ma docelowo trafić do 55 milionów odbiorców.

Regulamin Newslettera
pobieranie strony...
Newsletter - zapisz się!
regulamin
Zapisz się
Wideo