FederacjaAktualnościRazem w walce o marzenia! Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski Powrót

AktualnościFederacja

Razem w walce o marzenia! Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski

 07 / 06 / 24 Autor: PZPN
Razem w walce o marzenia! Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski

Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Teraz zadba także o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas UEFA EURO 2024! Producent topowych napojów izotonicznych został Oficjalnym Partnerem Piłkarskiej Reprezentacji Polski.


Marka 4MOVE w swoim DNA ma wpisany sport we wszystkich jego odsłonach. Jej produkty każdego dnia towarzyszą osobom, które cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas różnorodnych aktywności. 4MOVE wspiera również sportowców, którzy rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak koszykarz NBA Jeremy Sochan.

Dołączenie do grona Oficjalnych Partnerów Polskiego Związku Piłki Nożnej jest dla polskiego brandu kolejnym krokiem w realizowaniu strategii biznesowej i wzmacnianiu świadomości marki wśród miłośników sportu oraz zdrowego stylu życia. Napoje 4MOVE będą nieodłącznym elementem zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich.

Bardzo się cieszę, że kolejna polska marka zostaje oficjalnym partnerem reprezentacji Polski. Nasza strategia działań przewiduje przyporządkowanie nowych partnerów i sponsorów do konkretnych obszarów działań PZPN. Marka 4MOVE będzie wspierała polskich arbitrów i zyska miano oficjalnego sponsora polskich sędziów. Marka FRUGO będzie natomiast wspierać projekt popularyzacji Turnieju Gry 1x1 – powiedział Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

Jesteśmy niezmiernie dumni, że napoje 4MOVE pomogą biało-czerwonym walczyć o zwycięstwa podczas nadchodzących mistrzostw Europy. Podobnie jak miliony polskich kibiców, traktujemy reprezentację jako dobro narodowe i mocno trzymamy kciuki za nasz zespół. Od wielu lat konsekwentnie inwestujemy w polski sport, zarówno ten profesjonalny, jak i amatorski. Cieszymy się, że objęliśmy teraz naszymi działaniami sponsoringowymi najpopularniejszą drużynę w kraju. Mamy nadzieję, że sukcesy reprezentacji przyczynią się także do budowania świadomość marki 4MOVE na kluczowych dla nas rynkach eksportowych – podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes FoodCare Sp. z o.o.

Współpraca PZPN-u z czołową polską firmą z branży spożywczej zakłada również działania wykraczające poza pierwszą reprezentację. Marki 4MOVE oraz BLACK zyskają tytuły oficjalnych sponsorów polskich sędziów, a marka FRUGO zostanie sponsorem tytularnym Turnieju Gry 1x1, którego główną ideą jest promowanie indywidualnych zdolności młodych zawodników oraz kształtowania ich odwagi na boisku.

Regulamin Newslettera
pobieranie strony...
Newsletter - zapisz się!
regulamin
Zapisz się
Wideo