FederacjaAktualnościPZPN i TOPPS prezentują nową kolekcję kart kolekcjonerskich Powrót

AktualnościFederacja

PZPN i TOPPS prezentują nową kolekcję kart kolekcjonerskich

 18 / 10 / 22 Autor: PZPN
PZPN i TOPPS prezentują nową kolekcję kart kolekcjonerskich

Polski Związek Piłki Nożnej z dumą prezentuje nową kolekcję kart kolekcjonerskich z reprezentacją Polski. Została ona stworzona specjalnie dla kibiców drużyny narodowej, którzy pasjonują się kolekcjonowaniem piłkarskich gadżetów i akcesoriów. Jest to efekt nowej, strategicznej współpracy z firmą TOPPS, która została oficjalnym licencjobiorcą PZPN. 


Jakość i innowacyjność produktów licencyjnych są jednymi z najważniejszych kryteriów, którymi kieruje się Polski Związek Piłki Nożnej w strategii komercyjnej przy programie licencyjnym. Poprzez swoje doświadczenie firma Topps gwarantuje indywidualne oraz nieszablonowe podejście, co jest niezwykle cenione na rynku produktów kolekcjonerskich. Dzięki nowej współpracy licencyjnej, reprezentacja Polski dołącza do grona takich piłkarskich marek, jak: Bundesliga, Formuła 1, MLB, MLS oraz NHL.

Wyrazem tego partnerstwa są również nowe produkty, dostępne już sprzedaży. Kompletny zestaw kolekcji zawiera 50 kart z wizerunkami reprezentantów Polski. Karty występują w trzech kategoriach i poziomach uszlachetnienia: PIERWSZY SKŁAD, DUMA POLSKI oraz ORŁY. Na rewersach kart umieszczono statystyki dotyczące zawodników oraz opisy osiągnięć naszych trzydziestu reprezentantów.

Firma Topps jest wyłącznym partnerem UEFA, odpowiada za produkcję kart i naklejek dla produktów i marek, którymi zarządza europejska federacja piłkarska. W swoim portfolio nowy licencjobiorca PZPN posiada m.in. takie marki, jak: Liga Mistrzów, Liga Europy, Liga Konferencji, Liga Mistrzyń, mistrzostwa Europy Kobiet, Liga Narodów, mistrzostwa Europy do lat 21 oraz UEFA EURO 2024 wraz z poprzedzającym turniej cyklem eliminacyjnym.

Najnowsza kolekcja dostępna jest już w punktach sprzedaży, kolejne odsłony współpracy pomiędzy PZPN a TOPPS ujrzą światło dzienne w kolejnych miesiącach. Za dystrybucję produktów odpowiada Burda Media Polska. TOPPS to kolejny po Millano Group, Pan Dragon, Proyectum Sport International licencjobiorca, który dołączył do PZPN w obecnym roku.  

Łączy nas piłka!

Regulamin Newslettera
pobieranie strony...
Newsletter - zapisz się!
regulamin
Zapisz się
Wideo