AktualnościFederacja
Komunikat Polskiego Związku Piłki Nożnej
Polski Związek Piłki Nożnej nawiązał współpracę z agencją Publicon Sport. Przedmiotem umowy jest pośredniczenie przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych PZPN. 5-letnia umowa przewiduje korzystne dla federacji zmiany w zakresie pozyskiwania partnerów i rozwijania produktów komercyjnych.
Dynamicznie zmieniający się rynek medialny i marketingowy stawiają przed Polskim Związkiem Piłki Nożnej nowe wyzwania. Aby im sprostać i w pełni wykorzystać potencjał piłkarskiej reprezentacji Polski mężczyzn i kobiet, rozgrywek juniorskich czy Pucharu Polski, PZPN nawiązał współpracę z agencją Publicon Sport.
Nowa umowa, oprócz tradycyjnej współpracy w zakresie pośredniczenia przy sprzedaży praw, przewiduje wspólne planowanie i wsparcie w kreowaniu nowoczesnych świadczeń cyfrowych. Dotyczy także współpracy merytorycznej i technicznej w zakresie digitalizacji treści, dostosowywaniu do wymogów rynku medialnego oraz komercjalizacji nowych segmentów rynkowych.
– O wyborze agencji Publicon Sport zdecydowały jej kompetencje w zakresie marketingu sportowego, doświadczony zespół i atrakcyjność oferty. Nowa umowa odpowiada wyzwaniom, jakie stoją przed naszą federacją. W kolejnych latach chcemy jeszcze bardziej otworzyć się na nowych partnerów i zbudować relacje, które przyczynią się do rozwoju piłki nożnej w Polsce – powiedział Cezary Kulesza, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.