AktualnościFederacja
Akcja #WszyscyNaPuchar jedną z trzech najlepszych w Europie!
Pamiętacie naszą akcję #WszyscyNaPuchar? Zachęcaliśmy w niej wszystkich fanów piłki nożnej do przyjścia na pierwszy, historyczny finał Pucharu Polski rozgrywany na Stadionie Narodowym w Warszawie. Teraz nasza inicjatywa została doceniona przez UEFA na corocznych warsztatach „KISS Marketing Best Practices and Trends Workshop”.
Akcja #WszyscyNaPuchar znalazła się w trójce najlepszych kampanii dotyczących zaangażowania kibiców w sieci (Best Digital Fan Engagement Campaign). UEFA doceniła przede wszystkim wykorzystanie wielu platform (strona internetowa, Facebook, Twitter, YouTube), konkursy i reklamy na Facebook’u oraz osiągnięcie celu kampanii – liczbę kibiców, których udało się zachęcić do przyjścia na finał Pucharu Polski (37000 zamiast prognozowanych 5000).
W kategorii Best Digital Fan Engagement Campaign zwyciężyli Chorwaci, którzy w styczniu ruszyli z akcją „Be Proud”. Miała ona na celu zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w mediach społecznościowych. Oprócz #WszyscyNaPuchar wyróżnienie otrzymała również kampania Francuskiej Federacji (FFF).
Więcej o naszej akcji dowiecie się na www.LaczyNasPilka.pl.